niedziela, 15 września 2013

Tajniki makijażu

Witajcie w to deszczowe, niedzielne popołudnie. 
Za oknem szaro, zimno i wietrznie. Najgorsza pogoda na świecie. Nie dość, że nigdzie nie można wyjść to jeszcze jesienny nastrój psuje nasze nastroje. Notka ta miała pojawić się szybciej, ale pawie 2 tygodnie nie miałam internetu ;C Ogólnie dużo mniej czasu spędzam na siedzeniu przy komputerze, a bardziej zajmuję się szkołą. obecnie jestem w drugiej gimnazjum i mam pełno dodatkowych zajęć m.in. próby z zespołem choreograficznym, klub biegacza, sks-y z siatkówki i przygotowania do projektów, które w drugiej klasie są w mojej szkole obowiązkowe. Co najmniej jeden trzeba wykonac, żeby mieć zachowanie wższe niż poprawne ;/

Nie zanudzając Was bardziej zapraszam do czytania notki.

Takie proste połączenie jako bonus ;p

Przepraszam, że w okularach. Próbałam je zdjąć, jednak nie udało mi się ;c

A tak makijaż + fryzura prezentują się w stylizacji:


Pozdrowienia :** 
                  Joy :D







3 komentarze:

  1. Wiem co to znaczy, też nie mam na nic czasu :( U nas jak nie zrobisz projektu z klasą to musisz w 3 robic a jak nie zrobisz nie zdajesz... Także ten.

    Notka fajna :) Krótka, ale wiadomo dlaczego. Stylizacja, prosta, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka oraz stylizacja. ;3

    Zapraszam na: spontaniczne-opowiadanie.blogspot.com Zależy mi na komentarzach także jeśli znajdziesz chwilkę to wyraź swoją opinię. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja taki projekt wykonuję w 3 gimnazjum. Przydatny post :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń